Tuesday, December 6, 2011

Itulah dia....itulah beliau....

Dia....
dia sendiri mahu datang ke rumah....
kerana dia takut untuk pulang sendirian ke rumahnya...

Beliau.....
beliau yg pd mulanya hanya datang meneman ku....
akhirnya d salah anggap lalu menjadi isu yg besar dan berat....

Dia....
yg ku hormat sebagai orang yang punya agama....
akhirnya kecundang dek nafsu serakah...
hasutan iblis...

Beliau...
yang mana ati ini mula terbuka selepas tertutup.....
ingin mengenali nya dan mendampinginya selalu....
akhirnya dapat mengikatnya.....
kecundang dek keinginan yg kuat dan hasutan iblis...


Salah dan berdosakah aku yang d jadikan sebagai seorang wanita yang perlukan kasih sayang seorang lelaki???
Tetapi, kenapa nafsu jugak d utamakan????
Kenapa mereka dan aku tidak boleh kawalnya????
Salahkah aku punya sifat manja???
salahkah aku punya sifat penyanyang???
salahkah aku punya sifat lemah lembut????
Ingin ku buangkan sifat ini, andai ini membuat mereka hanyut dan leka dek kerana aku seorang WANITA...
:-(

No comments:

Post a Comment