Thursday, November 3, 2011

Siapa diri ini???

Aku hanya manusia biasa,
yang punya perasaan,
untuk di kasihi mengasihi,
d sayangi menyanyangi,
di cintai dan menyintai....

Tapi mengapa begini jadinya????
puas ku cuba nafikan kata-kata mereka...
Puas ku cuba lupakan ape yg mereka beritahu tentang mu pada ku...
tapi kenapa begini jadi nya...
kenapa begini akhirnya....

Adakah memang aku tidak pernah berubah???
Adakah memang aku tidak layak untuk memiliki perasaan ini????
Adakah aku tidak mampu memiliki cinta nya kerana aku seorang wanita yg lemah....
yang dahagakan kasih sayang itu....


Ya Allah, maafkan hamba Mu ini..
terlalu banyak dosa yg telah ku lakukan tanpa sedari dan sedar....
inilah balasannya buat ku...
terima kasih ya Allah kerana Kau masih sayang pada ku...
dengan memberi ujian ini sebagai peringatan buat ku....

No comments:

Post a Comment