Tuesday, September 6, 2011

Alhamdulillah.....syukur sangat2

Assalamualaikum sebagai pembuka bicara...
Saya just nak ucapkan bebanyak syukur dan terima kasih kepada Allah SWT kerana menyanyangi ku dengan memberi ujian dan menyedarkan diri ini, tika diri ini leka, lalai dan cuai...
Allah tidak membiarkan saya terus lupa, alpa dengan cinta dunia....
Alhamdulillah, syukur sangat3....
Kini, saya lebih yakin, lebih sayang dan cinta pada Allah.....
Tiada cinta lain yang dapat menghalang saya dari mencintai Allah dan memilih mu sebagai teman ku kerana Allah...bukan hartamu, bukan rupa mu, bukan pangkat mu, tapi agama mu, tapi ati mu,...
Ati yang ikhlas menerima ku seadanya,...
Ati yang penuh dengan cinta Allah, bukan ati yang bersedih kerana cinta dunia ape lagi kerana kekecewaan...

Kau tetap ku anggap sahabat, kau tetap ku kenang sebagai sahabat yang sudi membantu ku....
Kau tetap sahabat ku dunia dan akhirat...
Tapi, aku telah memilih untuk mencari cinta Allah dari mengharapkan cintamu....
Tanpa cinta dari Allah, tak bermakna pun cinta mu buat ku....

p/s : dott....dott....dot...
i hate u because i luv Allah, i luv Islam, i luv my family ;-) <3 <3 <3
3 kata (nyanyian KRU) hihii

No comments:

Post a Comment