Tuesday, September 13, 2011

Maafkan aku duhai sahabat...

hrrmmmm...
maafkan aku duhai sahabat....
tanpa aku sedari aku telah melukai hati mu dengan perbuatanku....
aku telah memaksa mu menerima ku, tanpa aku sedari...
Dan kini kau menerima diriku dengan terpaksa tanpa rasa cinta dan sayang dr ati mu.....

Sahabat...
Malam ini sudah ku fahami ape ertinya jodoh itu...
Jodoh itu tak kurang dan tak lebih dari atau sama dengan rezeki....
Yang mana, puas kita mencari....
Puas kita cuba dapatkan....
Tapi kalau bukan rezeki kita tetap kita tak kan dapat milikinya...
Begitu juga dengan jodoh...
Yang mana, puas kita mencari...
Puas kita berusaha untuk memilikinya...
Andai dia bukan milik kita...
Kita tak dapat milikinya biar pun dengan cara kotor yang d gunakan...

Biarkan kita dapat milikinya dengan cara kotor...
Tapi ingatlah....
Kita hanya akan dapat jasadnya sahaja...
Bukan perasaan nya...bukan hatinya...bukan cintanya..bukan sayang....
Jadi ape gunanya????

Tujuan apakah kita untuk mendampinginya andai kita hanya dapat jasadnya sahaja???
Ibarat tunggul kayu...
Yang keras dan statik...
Tidak boleh d lentur, tidak boleh d bawa ke mana-mana.....

Bahagiakah kita dengan hanya memiliki jasadnya tanpa perasaan nya???


p/s : Pesanan penaja, lepas ni pikir dulu betul2 sebelum buat sesuatu..
terlajak perahu boleh d undur , itu pun kalau air tak bape nak deras la....
Terlajak kata dan perilaku...badan binasa, menyesal tak sudah....
p/s : Hamba Allah, Maafkan daku duhai sahabat kerana telah menjadi insan pemusnah mu, bukan insan untuk membangunkan mu.... :-(


No comments:

Post a Comment