Monday, January 17, 2011

Limpahkan daku dengan kesabaran...

Astafirullah al azim....
Astafirullah al azim....
Astafirullah al azim....
Ya Allah, ampunkan daku.....
ampunkan dosa ku pada Mu...
Ampunkan doa ku pada bumi Mu ni....
Aku terlalu banyak melupakan Mu....
Aku terlalu banyak membuat kezaliman pada diri ku sendiri....
Aku terlalu banyak membuat kemusnahan pada bumi ini....


Ya Allah..
Begitu banyak sekali halangan aku untuk mencapai cinta Mu....
Begitu banyak sekali dugaan aku untuk mengapai cinta Mu....
Begitu banyak sekali kata-kata yang tidak enak, yamh aku dengari bila aku mengikut perintah Mu...


Ya Allah...
Kuatkanlah iman ku....
Kuatkanlah semangat ku....
Jauhkanlah hati ku ini dari berputus asa....
Berikanlah pentujuk dan hikmah Mu pada keluarga ku dan semua muslimin...


Ya Allah..
Adakala nya aku terasa amat berdosa pada Mu...
Adakalanya aku mengikut kata keluarga ku,dari perintah Mu...
Aku keliru...aku rimaskan dan lemas....aku lemah....
Aku mendambakan kasih seorang lelaki yang boleh membimbing aku dan anak-anakku mendekatkan diri kami pada Mu....


Ya Allah...
Kau kurniakanlah aku seorang suami yang soleh....
Seorang suami yang memahami diri ku, kerjaya ku dan keluargaku...
Kau temukanlah kami dalam redha Mu...
Kau jagalah hati kami, supaya hati kami setia antara satu sama lain,dan tidak terbabas dari landasan syariat Mu....


Ya Allah...
Aku rindu untuk bertemu dengan Mu.....
Aku rindu untuk kembali kepada Mu....
Aku begitu mahu sekali untuk meninggalkan dunia ini secepatnya....


Ampunkan dosa-dosa ku ya Allah....

No comments:

Post a Comment