Friday, February 11, 2011

Berakhir di januari...

Berat bebanku

Meninggalkanmu
Separuh nafas jiwaku.... sirna

Bukan salahmu
Apa dayaku
Mungkin cinta sejati tak berpihak.. pada kita

Kasihku...
Sampai disini kisah kita
Jangan tangisi keadaannya
Bukan karena kita berbeda

Dengarkan...
Dengarkan lagu... lagu ini
Melodi rintihan hati ini
Kisah kita
Berakhir di januari



Sahabat...
Namamu tetap di hatiku,
Walaupun engkau telah pergi jauh,
Namun kenangan antara kita tetap segar di ingatan ku...

Sahabat...
Januari 2011 ini membawa banyak makna dalam hidupku,
Januari 2011 ini juga aku telah kehilangan dirimu buat selamanya,
Januari 2011 ini juga aku telah kehilangan orang yang ku rindui,
Januari 2011 ini juga aku telah kehilangan keluargaku,
Januari 2011 ini juga aku telah ditinggalkan keseorangan...

Sahabat...
Kehilangan mu ini ku rasai,
Kehilangan mu ini sedikit sebanyak mempengaruhi hidupku,
Kemalangan itu telah meragut segala-galanya termasuk impian kita untuk bersama,
Tapi, aku pasrah dan aku redha andai ini yang ditakdirkan buat kita,
Ada hikmah di sebalik apa yang berlaku ini,
Hikmah yang tak mungkin kita dapat bayangkan...

Sahabat...
Aku doakan kau bahagia di sana,
Walaupun kita tidak mungkin bersua muka lagi,
Bergelak ketawa lagi,
Bertukar cerita dan pendapat lagi,
Berkongsi ilmu,
Aku tetap merindui mu,
Walau di mana kamu berada,
Dalam apa jua keadaan ku,
Kau tetap sahabat ku dan teman ku....




No comments:

Post a Comment