Sunday, February 6, 2011

Ada mula dan ade akhirnya....

Berat bebanku 
Meninggalkanmu 
Separuh nafas jiwaku 
Sirna... 

Bukan salahmu 
Apa dayaku 
Mungkin benar cinta sejati 
Tak berpihak Pada kita 

Reff: 
Kasihku 
Sampai disini kisah kita 
Jangan tangisi keadaannya 
Bukan karena kita berbeda 

Dengarkan 
Dengarkan lagu.....lagu ini 
Melodi rintihan kati ini 
Kisah kita berakhir di Januari 
Selamat tinggal kisah sejatiku 
Wow....pergilah




Sahabat,
Namamu tetap di hatiku,
walaupun engkau telah pergi jauh,
Namun kenangan antara kita tetap segar di ingatan ku....

Sahabat,
Januari 2011 ini membawa banyak makna dalam hidupku,
Januari 2011 ini jugak aku telah kehilangan dirimu buat selamanya,
Januari 2011 ini jugak aku telah kehilangan orang yang ku ingati,
Januari 2011 ini jugak aku telah kehilangan keluarga,
Januari 2011 ini jugak aku telah ditinggalkan keseorangan....

Sahabat,
Kehilangan mu ini ku rasai,
Kehilangan mu ini sedikit sebanyak mempengaruhi hidupku,
Kemalangan itu telah meragut segala-galanya termasuk impian kita untuk bersama,
Tapi aku pasrah,
Aku pasrah andai ini yang ditakdirkan buat kita,
Mungkin ada hikmah di sebalik apa yang berlaku ini......

Sahabat,
Aku doakan kau bahagia di sana,
Walaupun kita tidak mungkin bersua muka lagi,
Bergelak ketawa lagi,
Bertukar cerita dan pendapat lagi,
Berkongsi ilmu lagi,
Aku tetap merindui kamu,
Walau dimana aku berada,
Dalam apa jua keadaan ku,
Kau tetap sahabat ku dan teman ku....

* Seorang sahabat dan juga teman ana yang telah meninggal semasa kemalangan motosikal pada 19/1/2011, di Kuantan Pahang.... Takdir Allah, Allah Maha Mengetahui, ana redha dengan ketentuan Nya, walaupun perasaan sedih itu masih ada......


No comments:

Post a Comment